Storebrand-header

Storebrandbloggen

11. november 2009

Ta og gi en juleutfordring!

Av: Kristin Nøkleby Holth, leder Kultur og Sponsing
Idar Kreutzer og ansatte i Storebrand fronter Kreftforeningens julekampanje i år, og støtter Kreftforeningen gjennom å utfordre andre bedrifter til å gjøre det samme. Send en utfordring du også!


Som hovedsamarbeidspartner til Kreftforeningen fronter Storebrands konsernsjef og ansatte nå en kampanje for kreftsaken. Kampanjen foregår i aviser og på nett frem til jul, og er tilknyttet en spennende løsning på Internett.

På kampanjenettsiden kan man som bedrift eller enkeltindivid utfordre sitt nettverk til å støtte kreftsaken. Storebrand ligger som en av fem utfordrere, og du kan ta "vår" utfordring og sende videre. Gjør det gjerne!

Klikk deg inn på utfordringen her.

(Når du kommer inn på siden, møtes du først av tale og animasjon, deretter kommer du inn på siden med fem ulike utfordringer. Klikk da på bildet av Idar Kreutzer og ansatte og ta deres utfordring!)

Storebrand er en viktig bidragsyter til Kreftforeningens arbeid, både ved å bidra med økonomiske midler og gjennom å spre informasjon til våre kunder og ansatte.

Tar du juleutfordringen?

Hva synes du om at bedrifter som Storebrand tar samfunnsansvar ved å støtte frivillige organisasjoner?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg synes det er flott at store bedrifter støtter frivillige organisasjoner og samfunnsnyttige saker! I Stavanger får min datter på 7 år og hennes skoleklasse sponset gratis svømmetrening av Gjensidige.

Legg inn en kommentar

Kommenter gjerne blogginnleggene våre!